Περίληψη

Υπαγωγή ΟΑΣΑ ΑΕ, ως δημόσιας επιχείρησης, στις διατάξεις για τις ΔΕΚΟ (Ν 3429/2005) και ένταξη από 1.1.2013 του προσωπικού του -και εν γένει των απασχολούμενων σε φορείς του ευρύτερου δημόσιου τομέα- στο ενιαίο μισθολόγιο και βαθμολόγιο του Ν 4024/2011, που είχε θεσπιστεί για το προσωπικό του στενού δημόσιου τομέα, ως άμεσο μέτρο για την αντιμετώπιση της συνεχιζόμενης οικονομικής-δημοσιονομικής κρίσης, τον εξορθολογισμό της δημόσιας διοίκησης και την άρση των ανισοτήτων στις συνολικές αμοιβές των υπαλλήλων του ευρύτερου, σε σχέση με τις αντίστοιχες των υπαλλήλων του στενού, δημόσιου τομέα. Τυχόν ύπαρξη εναλλακτικών λύσεων για το νομοθέτη δεν καθιστά από μόνη της μη αιτιολογημένη την επίδικη ρύθμιση ούτε, άλλωστε, υπόκειται σε δικαστικό έλεγχο η συγκεκριμένη επιλογή, αν, δηλαδή, ο νομοθέτης επέλεξε τον καλύτερο τρόπο χειρισμού του προβλήματος ή αν έπρεπε να είχε ασκήσει διαφορετικά την εξουσία του. Επομένως, οι διατάξεις με τις οποίες μειώθηκαν οι αποδοχές των υπαλλήλων του ΟΑΣΑ, η μεν πρώτη μείωση μέχρι ποσοστού 25% σε σχέση με τις καταβαλλόμενες σ’ αυτούς αποδοχές του Οκτωβρίου του 2011 κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 31 του Ν 4024/2011, η δε δεύτερη μείωση την 1.1.2013 λόγω της ένταξής τους, με τη διάταξη του άρθρου πρώτου παρ. Γ υποπαρ. Γ.1 περ. 12 του Ν 4093/2012, στο ενιαίο μισθολόγιο του Ν 4024/2011 κατά ποσοστό μέχρι 25%, δεν αντίκεινται στο Σύνταγμα και την αρχή της αναλογικότητας.

Εμφάνιση περισσότερων Εμφάνιση λιγότερων