Περίληψη

Δημόσιες συμβάσεις .Σύμβαση παροχής υπηρεσιών. Θαλάσσιες μεταφορές. Νομοθετικό καθεστώς, Κοινοτικό δίκαιο. Αστική ευθύνη του Δημοσίου, λόγω της αποδοχής δηλώσεως έκτακτης δρομολόγησης ΑΕ για τη δρομολόγηση Ε/Γ-Ο/Γ σε 2 γραμμές. Πραγματικά περιστατικά. Απόδειξη. Βάρος αποδείξεως. Εφόσον την ένδικη δρομολόγηση επέβαλαν έκτακτες και επείγουσες συγκοινωνιακές ανάγκες, σύμφωνα, δε, με τις διατάξεις των αρ.7§1 και 8 §6 του ν.2932/01, είναι δυνατή η έκτακτη δρομολόγηση πλοίου και σε γραμμές που έχει γίνει τακτική δρομολόγηση πλοίων, καθώς και σε γραμμές για τις οποίες ισχύει σύμβαση ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας, όπως εν προκειμένω, η δυνατότητα, δε, αυτή προβλέπεται και στην πρόσκληση για τη σύναψη συμβάσεως ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας, που αποτελεί όρο της συναφθείσας με τις εκκαλούσες συμβάσεως, η ΥΑ, με την οποία αποφασίσθηκε η ένδικη έκτακτη δρομολόγηση, ανεξαρτήτως αν υπάρχει ταύτιση των επίδικων γραμμών, είναι νόμιμη. Η 1/03 απόφαση της ΡΑΘΕ, εφόσον δεν υφίστατο δεδικασμένο ως προς τη νομιμότητά της, δεν δέσμευε το ΔΠΠ. Απορρίπτει την έφεση της Κοινοπραξίας ως αβάσιμη.

Εμφάνιση περισσότερων Εμφάνιση λιγότερων