Διοικητική δικονομία. Πρόστιμα ΚΒΣ σε βάρος διατηρούντος ατομική επιχείρηση, με αντικείμενο διαφημίσεις- εκδόσεις- γραφικές τέχνες, για την έκδοση 78 εικονικών τιμολογίων, για τη λήψη 6 εικονικών τιμολογίων, για τη μη προσκόμιση στον έλεγχο των τιμολογίων αγοράς και των στοιχείων δαπανών του, για τη μη καταχώριση στο τηρούμενο από αυτόν βιβλίο εσόδων-εξόδων 4 τιμολογίων, για μη υποβολή συγκεντρωτικών καταστάσεων πελατών-προμηθευτών του και για τη μη τήρηση ενιαίας αρίθμησης κατά την έκδοση των ΤΠΥ. Η εκκαλούμενη κατά τα κεφάλαια που αφορούν τις 4 από τα 6 παραβάσεις είναι ανέκκλητη, λόγω ποσού. Ακόμα κι αν είναι πλημμελής η κοινοποίηση της ένδικης απόφασης επιβολής προστίμου ΚΒΣ (πάντως δεν αποτελεί πλημμέλεια η έλλειψη μνείας της ώρας κοινοποίησης στο οικείο αποδεικτικό) ή και αν δεν κοινοποιήθηκε μαζί με αυτό η σχετική έκθεση ελέγχου, η πράξη αυτή δεν είναι άκυρη. Αβάσιμος, σύμφωνα με τα αμετακλήτως κριθέντα, με την 3139/14 αναιρετική απόφαση του ΣΤΕ, ο ισχυρισμός του εκκαλούντος, ότι δεν του κοινοποιήθηκε, πριν την έκδοση της καταλογιστικής πράξης, σημείωμα για την παροχή εξηγήσεων εκ μέρους του. Η πλαστότητα της έκθεσης ελέγχου προβάλλεται αναπόδεικτα. Πραγματικά περιστατικά. Απόδειξη. Βάρος απόδειξης. Νομίμως διενεργήθηκε ο έλεγχος από τη φορολογική Αρχή με βάση τα στοιχεία που διέθετε, ήτοι, το βιβλίο εσόδων – εξόδων και τα θεωρημένα ΤΠΥ και πώλησης, καθώς και τα αρχεία της ίδιας και των λοιπών σχετικών Δ.Ο.Υ. Η επιχείρηση του εκκαλούντος δεν λειτουργούσε πραγματικά και, άρα, τα σχετικά τιμολόγια είναι εικονικά. Η προσκόμιση των βιβλίων και του ονόματος των επίμαχων φορολογικών στοιχείων δεν μπορεί, από μόνη της, να οδηγήσει σε αντίθετη κρίση για την εικονικότητα αυτή. Απορρίπτει την έφεση.