Σε μία εποχή όπου οι ψηφιακές πλατφόρμες κυριαρχούν στις οικονομικές συναλλαγές, εισέρχονται στον επιστημονικό διάλογο νέες οπτικές επί του Δικαίου του Ανταγωνισμού, με την αξιοποίηση των διδαγμάτων της Συμπεριφορικής Οικονομικής Ανάλυσης.
Στο επίκεντρο του βιβλίου τίθεται η δέουσα ρυθμιστική παρέμβαση στο πεδίο των ψηφιακών πλατφορμών από πλευράς Δικαίου του Ανταγωνισμού. Προτείνεται μία νέα ανάγνωση του Δικαίου του Ανταγωνισμού, η οποία αποσκοπεί στην αποτελεσματική προστασία του καταναλωτή - homo digitalis, χωρίς, ωστόσο, να προσδοκά τον εκ βάθρων κλονισμό του πυρήνα του εν λόγω κλάδου δικαίου.
Η πορεία της ανάλυσης έχει ως εξής:
Το παρόν βιβλίο απευθύνεται σε νομικούς και εν γένει ερευνητές, οι οποίοι ενδιαφέρονται για τις σύγχρονες εξελίξεις στο Δίκαιο του Ελεύθερου Ανταγωνισμού, ιδίως στο πεδίο των ψηφιακών πλατφορμών, αλλά και σε όσους αναζητούν διεπιστημονικές προσεγγίσεις σε επίκαιρα ζητήματα.