{{searchResultsTotalItems}}
{{searchResultsTotalItems}}
{{searchResultsTotalItems}}

Περιεχόμενα

Περιεχόμενα

Περιεχόμενα

ΠΡΟΛΟΓΟΣ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α Νομοθετικό πλαίσιο
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β Έννοια καταναλωτή και προμηθευτή (άρθρο 1 Ν. 2251/1994)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ Γενικοί όροι συναλλαγών (άρθρο 2 Ν. 2251/1994)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ Συμβάσεις εκτός εμπορικού καταστήματος (άρθρο 3 Ν. 2251/1994)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε Πώληση καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις (άρθρα 5 και 5α Ν. 2251/1994)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ Ευθύνη του παραγωγού ελαττωματικού προϊόντος (άρθρο 6 Ν. 2251/1994)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ζ Υγεία και ασφάλεια των καταναλωτών (άρθρα 7 και 7α Ν. 2251/1994)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Η Ευθύνη του παρέχοντος υπηρεσίες (άρθρο 8 Ν. 2251/1994)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Θ Ευθύνη παρόχων μετά τον Κανονισμό ΕΕ 2022/2065/ΕΕ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ι Βασικό περιεχόμενο της Οδηγίας πώλησης αγαθών 2019/771/ΕΕ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙA Ψηφιακή Προστασία Καταναλωτή
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΒ ESG (Environmental Social Governance) και προστασία καταναλωτή
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΓ Αθέμιτες και παραπλανητικές εμπορικές πρακτικές
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΔ Προσθήκες στα άρθρα 3, 7 και 9 Ν. 2251/1994 μετά την έκδοση των Νόμων 4933/2022, 4967/2022, 5019/2023 και 5111/2024
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΕ Συστήματα Τεχνητής Νοημοσύνης και προστασία καταναλωτή
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
ΑΛΦΑΒΗΤΙΚΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ

Τo βιβλίο «Γενικοί Όροι Συναλλαγών και Σύγχρονα Ζητήματα Προστασίας του Καταναλωτή» πραγματεύεται τη θέση του καταναλωτή έναντι των συμβάσεων προσχώρησης σε τραπεζικές και ασφαλιστικές συμφωνίες τόσο εκ του σύνεγγυς όσο και εξ αποστάσεως.

Το έργο αναλύει τις διατάξεις του Ν 2251/1994, καθώς και το περιεχόμενο της Οδηγίας 2019/771/ΕΕ περί των συμβάσεων για τις πωλήσεις αγαθών ερμηνεύοντας τις βασικές έννοιες γύρω από τον καταναλωτή και τον προμηθευτή, την ευθύνη που φέρουν οι προμηθευτές για ελαττωματικά προϊόντα καθώς και την προστασία του καταναλωτή από αθέμιτες εμπορικές πρακτικές. Πέραν όμως της θεωρίας, παρατίθεται και νομολογία επί συλλογικών αγωγών, τραπεζικών συμβάσεων, ασφαλιστικών συμβάσεων, συμβάσεων κινητής τηλεφωνίας, συμβάσεων κέντρων αδυνατίσματος και γυμναστηρίων, συμβάσεων χρηματοδοτικής μίσθωσης κ.λπ.

Είμαστε όλοι καταναλωτές είτε ενεργούμε στο φυσικό είτε στο ψηφιακό πλέον περιβάλλον. Η ιδιότητά μας αυτή δεν αλλάζει είτε σε συνθήκες ακρίβειας στησχετική αγορά, φιλελευθεροποίησης της διαφήμισης και εμπορικών πρακτικών είτε στο Διαδίκτυο είτε στα Συστήματα Τεχνητής Νοημοσύνης, που εντοπίζουν και καθορίζουν τις ανάγκες και τα “θέλω” μας.

Για όλους αυτούς τους λόγους η παρούσα μονογραφία απευθύνεται σε όλους εμάς ως καταναλωτές.

Εκδότης:
Νομική Βιβλιοθήκη

Είστε συνδρομητής Qualex; Συνεχίστε την ανάγνωσή σας, αφού πρώτα συνδεθείτε 

Επιθυμείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στο πλούσιο περιεχόμενο της Qualex; 
anchor link
Εγγραφήκατε επιτυχώς στο newsletter!
Η εγγραφή στο newsletter απέτυχε. Παρακαλώ δοκιμάστε αργότερα.
Αρθρογραφία, Νομολογία ή Σχόλια | Άμεση ανάρτηση | Επώνυμη ή ανώνυμη | Προβολή σε χιλιάδες χρήστες σε όλη την Ελλάδα